lauantai 11. tammikuuta 2014

Tunnustus

Sain aktiivinen luontoblogi tunnustuksen Saraheinältä
 Kiitos valtavasti!
Kun saat tämän tunnustuksen voit kopioida alla olevan kuvan blogiisi.
Jos otat tunnustuksen vastaan voit lähettää sen taas kahdelle bloggaajalle
jonka luontoblogi on mielestäsi aktiivinen.
Alla ohjeet ja kuva:
 -Jos otat tunnustuksen vastaan, tee siitä blogiteksti ja laita kuva
myös blogisi sivupalkkiin.
-Valitse yllä mainittuun blogitekstiin yksi mielestäsi hyvä itse 
ottamasi kuva jokaiselta vuodenajalta ja kerro, miksi pidät siitä.
-Lähetä tunnustus kahdelle aktiiviselle luontoblogin pitäjälle
ja mainitse heidät blogissasi.
-Laita kommentilla tähän tekstiin, kelle tunnustuksen lähetit.

Minun valitsemani kuvat:
( oli vaikea homma)
Kevät
Minulle hyviä kuvia edustavat ne joihin liittyy jokin tarina tai pienikin juttu.
Tunnetila jossa olin, muisto tai voi olla pelkästään jokin
aistimus..tuoksu..ääni
Olen kuvannut aktiivisesti vasta reippaan vuoden.
Tämän kuvan otin keväällä, yövuoro oli lopuillaan. Olin aivan lopen uupunut.
Aamulla avasin kahvihuoneen ikkunan..virkistyin oitis.
Kaunis näkymä.
Kesä
Pellonlaitaman unikot huojuvat tuulessa. Laitumella hevosia ja lehmiä.
Lämmin ja leppoisa päivä. Kiireetön tunnelma jonka saavuttaa harvoin.
Kuva ei laadullisesti kilpaile minkään kanssa, mutta kuvaa ottaessani
makoilin heinikossa..nautin kesästä.
Syksy
Raikas, kostean kirpeä aamu.
Edellisenä iltana olin pyöräillyt tästä ohitse ja hyvänen aika..
aamu paljastaa miljoonat hämähäkin seitit.
Luonto se osaa kätkeä kaikkea kaunista.
Talvi
Taitaa olla marraskuu. Kuva on minulle arvokas koska
tätä otosta närhestä sai kytätä monta päivää.
Närhi on loppujen lopuksi hyvin arka...ja minun kamerallani
ei kuvia kovin kaukaa oteta.

Tunnustuksen haluan antaa:
Pirjolle mökkipuutarhaan
ja
Mustarastaslaulaa blogiin





8 kommenttia:

  1. Vau mitkä kuvat! Seittikuva on uskomaton, kaikki hienoja. Ja kivoja nuo tarinat, niityllä makoilu on ihana lisä kuvan tunnelmaan.

    VastaaPoista
  2. Kuvista välittyy tunne. Erinomaiset näppäilyt, Taina T!

    VastaaPoista
  3. Onnittelut tunnustuksesta ensinnään ja miten kauniita kuvia laitoit tänne,käypi hyvin noihin vuodenaika tarinoihin.:)

    VastaaPoista
  4. Vau kiitoksia!!
    Upeat kuvat! Tuo syyskuva on aivan mahtava!

    VastaaPoista
  5. Onnea tunnustuksesta, jonka tosiaan olet ansainnut! Hienot kuvat.

    VastaaPoista
  6. Täällä yksi myöhään herännyt kiittää tunnustuksesta ja miettii jatkoa. Perästä kuuluu..

    VastaaPoista
  7. Jep, tulin vielä kertomaan että haastoin sinut :)

    VastaaPoista