keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Haastettu

Poikkesin Rynttyliisan blogis . Huomasin että minut on haastettu. 
Nappasin haasteen mukaani ja koitan nyt vastata kysymyksiin.
Mukaviahan nämä haasteet kun ulkona paukkuu pakkanen ja sisätiloissa sitä oleskellaan.
Kissojakaan tuo ulkoilu ei näytä kiinnostavan kuin muutaman minuutin pätkissä.
Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä joilla on alle
200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 asiaa itsestään.
                                        2.Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
                                        3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille
                                        4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa joilla, on alle 200 lukijaa.
                                        5.  Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut
                                        6. Ei takaisin haastamista

Tässä nyt 11 asiaa minusta:
1. Minusta piti tulla isona arkkitehti. (Ei tullut)
2. Jos minua loukataan jotenkin, minä muistan sen aina. Vaikka en ole muistavinaan. 
   Annan myös ymmärtää etten muista. Yleisesti muistini on huono..
3. Minä tykkään persoonallisista ihmistä. Ihmiset jotka uskaltavat olla erimieltä ja näyttää erillaisilta.
4. Inhoan ylikaiken aamuvuoroja! (Koska en saa nukuttua edellisenä yönä) Olen ilta ihminen.
5. Ihailen ahkeria ja luovia ihmisiä. Kammoksun patalaiskoja tyyppejä ja omaan napaan tuijottajia.
6. Olen ollut mummo jo neljäkymppisenä. Komiaa!
7. Minua on sanottu turhan murehtijaksi. Huolestuttaa joskus kaikki asiat joille en silti voi mitään.
8. Lapsena minua inhotti puutarhanhoito. 
9. Metsä ja luonto yleensä ovat minulle tärkeitä. Jos pakottavasta syystä joudun viettämään sisällä         kolmekin päivää aivoni ovat jo kiehumis pisteessä!
10. Olen surkea tekemään käsitöitä vaikka nuorempana ompelu yms. luonasivat hyvin.
11. Inhoan kaikenlaisia juhlia sellaisia.kissanristiäisiä. ja muutakin turhaa hömppää!

Ja ne Rynttyliisan kysymykset;
1.Mikä on lempiroskaruokasi?
   Taitaa olla grillimakkara. Ei kunnon pizzakaan huono ole jos siinä vaan on valkosipulia!
2.Mikä on tärkein tavoitteesi tänä vuonna?
  Elää mahdollisimman ekosti. Elää niinkuin itse haluaa mahdollisuuksien mukaan tietty.
3.Jos olisi pakko valita näistä kolmesta mihin lähtisit lomalle, Islanti, Norja, Kiina? Miksi?
  Loma..onko jotakin ruokaa? Minä käytän lomani kyllä muihin tarkoituksiin. Mulle saisi maksaa jos 
  lähtisin noista johonkin..Toisaalta jos on pakko, vaikka pakko ei ole kun kuolla. Kai se olis Islanti.
  Luonto kaiketi siellä mikä voisi houkuttaa..
4.Jos saisit rakennuttaa itsellesi talon ihan mihin maahan tahansa, mihin rakentaisit? Miksi?
  Kyllä minä täällä pysyisin varmasti lopunperin vuodenaikojen vuoksi.
5.Suosikki kodinkoneesi ja miksi?
   Tiskikone..pyykkikone sinä aikana ehtii tehdä vaikka mitä.
6. Jos sinun olisi pakko osallistua johonkin tosi-tv ohjelmaan, mihin osallistuisit?
   Minä en katso telkkaria. Jos olis pakko osallistuu, varmaan lähtis taju.
7. Jos palataan tuohon neljänteen kysymyksen taloon, niin millainen se olisi? 
    Harmaa hirsitalo, keskellä tupaa iso varaavatakka luonnonkivistä. Pakolliset neliöt riittää.
   Kierrätyskamaa. Ei ainaka poreammetta. Savusauna olis kiva.
8. Millä viidellä nettisivulla käyt eniten?
   Blogit, foreca, luontoportti..
9. Jos tietäisit että sinulla olisi viikko elinaikaa mitä tekisit?
  No huh..käytäntö voisikin olla eri mutta..ekaksi taitasin siivota kaapit ja järjestellä muutenkin.
  Taitasin sanoa muutaman valikoidun sanankin.
10. Minkä kielen haluaisit oppia? Miksi?
    Ei tule nyt mittää mieleen. Kaiketi enkku..paremmin
11. Mitä kotityötä inhoat eniten? Miksi?
     Siivoamista, ikkunoiden pesua, ruuanlaittoa.. kaikissa pitää oleskella sisällä.

Minä en keksi nyt ketään kenen haastaisi! Voi napata mukaan kuka haluaa.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti